Op deze pagina kun je de FAQ aan en antwoorden van Stokado vinden. Heb je een vraag die er niet bij staat mail die dan naar klantenservice@stokado.nl.

Over Stokado

  • Wat is Stokado?

Stokado is een webshop met alles voor opbergen en organizen. Wij verkopen kwalitatief goede opbergmaterialen tegen een eerlijke prijs. Daarnaast kun je bij ons terecht voor persoonlijk advies over producten of over het juiste opbergmateriaal voor jou probleem. Ook kun je bij ons een professional organizer inhuren.

  • Hoelang bestaat Stokado?

De webshop van Stokado is sinds 6 april 2021 online.

  • Ik wil graag een professional organizer inhuren. Hoe gaat dat in zijn werk?

Bij Stokado kun je een professional organizer inhuren die bij je thuis of op je werk komt helpen met opruimen, opbergen en organizen. Op deze pagina kun je lezen hoe dat in zijn werk gaat: https://stokado.nl/professional-organizer/

Over verzendtijd, verzendkosten en retourneren

  • Wat is de verzendtijd van Stokado?

Stokado is voorraadhoudend. Zodra je bestelling ontvangen is wordt je pakket vaak dezelfde dag verzonden en altijd binnen 2 werkdagen. Wij verzenden met DHL, Post.nl of DPD. Hiervan ontvang je een verzendbevestiging.

  • Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling onder € 40,- zijn de verzendkosten binnen Nederland € 4,95. Een bestelling boven € 40,- wordt, binnen Nederland, gratis verzonden.

Voor België zijn de verzenkosten, bij een bestelling onder € 40,- € 8,95. Tussen € 40,- en € 80- zijn de verzendkosten € 4,95. Bij een bestelling boven € 80,- zijn er geen verzendkosten.

Voor Duitsland zijn de verzendkosten standaard € 8,95. Wil je het pakket naar een ander land laten verzenden neem dan contact met ons op over de verzendkosten: klantenservice@stokado.nl

  • Hoe kan ik betalen?

Wanneer je je bestelling wilt afrekenen, word je automatisch doorgestuurd naar de online betaalomgeving van Mollie. Mollie voldoet aan alle beveiligingseisen zodat jouw betaling goed en veilig verloopt. Je kunt je bestelling betalen met iDEAL, Klarna, Paypal, creditcard of Bancontact.

  • Hoe kan ik een product retourneren?

Ben je niet tevreden dan heb je altijd het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt, na annulering, nogmaals 14 dagen om je product(en) retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via klantenservice@stokado.nl of het formulier voor herroeping invullen en naar ons verzenden via de post of e-mail. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Over de productpagina’s

  • Waar kan ik de afmetingen van een product vinden?

Op de productpagina kun je halverwege de pagina, onder beschrijving, o.a. de afmetingen van elk product vinden. Hoe kom je op de productpagina?

Je komt op de productpagina door eerst naar de shoppagina te gaan. Dit gaat via het menu, bijvoorbeeld via Producten > Opbergboxen. Klik vervolgens op de foto van het product en je komt op de productpagina. Scroll naar beneden tot halverwege de pagina, en onder beschrijving staan de afmetingen en meer informatie over het product:

Onder Beschrijving staan bij Specificaties de afmetingen van het product
  • Het product is uitverkocht, wat nu?

Als het product is uitverkocht kun je het reserveren. Dit doe je door naar ons contactformulier in te vullen.

Laat ons weten om welk product het gaat en hoeveel items we voor je apart moeten zetten zodra het product weer bij ons binnenkomt.