Wil je ook graag een opgeruimder huis, meer overzicht in je huishouden of administratie en hulp bij het professioneel opbergen en organizen? Bij Stokado kun je een Professional Organizer inhuren!

 

Wat doet een Professional Organizer?

Een professional organizer adviseert en begeleidt je om meer structuur en overzicht te krijgen in je leven. Je werkt samen om uit te komen bij de levensstijl die bij jou past. Het doel is om minder last te hebben van stress en drukte zodat jij tijd overhoudt voor de dingen die jij belangrijk vindt!

De professional organizer luistert naar je, neemt je serieus en gaat samen met jou aan de slag. We kunnen je helpen bij:

  • Het opruimen van je woon- of werkruimte;
  • Het opbergen en organizen van ruimtes en kasten;
  • Het organiseren van je huishouden;
  • Het ordenen van je administratie;
  • Inzicht krijgen in je agenda en timemanagement;
  • Stressvrij verhuizen.

Waarom zou ik betalen voor een Professional Organizer?

Omdat een professional organizer een specialist is die, samen met jou, een probleem in je leven oplost. Je leert op een praktische manier hoe je handiger kunt opruimen, eenvoudiger je administratie kunt bijhouden of beter je tijd kunt indelen. 

Professional organizing is maatwerk. Het gaat erom wat jij nodig hebt! Wat heb je ervoor over om je doel te bereiken? Samen met de professional organizer kun je echt bereiken wat je wilt. Jij verdient het om een expert in huis te halen!

Een professional organizer kost gemiddeld tussen €55,- en €75,- per uur. Het tarief is afhankelijk van verschillende factoren zoals de duur van de opdracht en het soort werkzaamheden. Geen opdracht is immers hetzelfde. Een goede professional organizer verdient zichzelf eenvoudig terug. Een opgeruimd huis en overzicht in je spullen scheelt veel tijd en geld omdat je niet meer op zoek bent naar je spullen of onnodig dingen koopt omdat je niet meer weet waar je het hebt gelaten. Je hebt minder stress en meer rust in huis.

Wacht daarom niet langer, investeer in jezelf en neem contact met ons op.

Hoe gaat het in zijn werk?

Ten eerste vragen wij je onderstaand intakeformulier volledig in te vullen. Ook vragen we je één of meerdere foto’s te sturen zodat wij een indruk krijgen van de eventuele ruimte(s) waar we mee aan de slag gaan. Wij bekijken vervolgens je wensen en maken een match met een professional organizer bij jou in de buurt. We werken samen met organizers in heel Nederland en binnenkort ook in België.

De professional organizer neemt z.s.m. telefonisch contact met je op. Aan het telefonisch contact zijn geen kosten verbonden en het is altijd geheel vrijblijvend. Tijdens het gesprek gaan we uitgebreider op je probleem en wensen in. 

Tenslotte wordt er een afspraak gemaakt wanneer de professional organizer bij je thuis of op je werk komt. Vervolgens krijg je via de mail je afspraakbevestiging en onze algemene voorwaarden.

Opbergers en organizers die de professional organizer van Stokado meeneemt kun je kopen met korting.

Intakeformulier

Wil je graag meer informatie voor je het intakeformulier invult?
Je kunt je vraag mailen naar po@stokado.nl of bellen of appen met Linda Bults, eigenaar van Stokado, 06-21205824.